پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
پایگاه خبری پژوهش خبر
پایگاه اطلاع رسانی پژوهش خبر
کد خبر: 5733 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ |
ارسال به دوستان
پ

ضرب و شتم متحصنین به مخالفت با واکسن اجباری بسمه تعالی به استحضار ملت شریف و انقلابی و ولایتمدار سرزمینم می رسانم که در پی چندین بار تجمع کاملا مسالمت آمیز علیه دیکتاتوری وزارت بهداشت و مخالفت با واکسن اجباری تصمیم به تحصن تا رسیدن به نتیجه مقابل درب نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور […]

ضرب و شتم متحصنین به مخالفت با واکسن اجباری
بسمه تعالی
به استحضار ملت شریف و انقلابی و ولایتمدار سرزمینم می رسانم که در پی چندین بار تجمع کاملا مسالمت آمیز علیه دیکتاتوری وزارت بهداشت و مخالفت با واکسن اجباری تصمیم به تحصن تا رسیدن به نتیجه مقابل درب نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور گرفته شد .
متاسفانه در ۳ روز و دو شب اول هیچ پاسخ و پیگیری موثری از سوی نهادهای مسئول صورت نگرفت ولی با کمال تاسف دیشب ساعت ۳ صبح در محل چادرهای تحصن وقتی زن و بچه مجاهد این مرز و بوم در حال استراحت بودند . نیروهای به اصطلاح امنیتی چراغ های منطقه را خاموش کرده و با ضرب و شتم همه مردان و تعدادی از خانمها را دستگیر و به محل نامعلومی انتقال داده اند .
فتنه کرونا در حال نشان دادن چهره واقعی خود است همراهی شبکه های معاند نظام با پروپاگاندای صدا و سیمای به اصطلاح ملی کاملا مشکوک و نشان دهنده اشتراک در هدفهایشان هست .
امام خمینی بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود .
ملت غیور و انقلابی که نمونه تاریخ هستید . سکوت در قبال این حادثه در حکم سکوت در برابر ذبح امام حسین (ع) و خدای ناکرده شهادت امام مهدی (ع) است و مطمئن باشید فردا صدها برابر بدتر از این واقعه را بر سر ما می آورند .
با هر ابزاری که در اختیار دارید علیه این اقدام ناجوانمردانه و مشکوک و ضد ولایت فقیه عناصر خودسر دستگاههای امنیتی قیام کنید .
و من المومنین الرجال صدقوا ما عاهدوا الله و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهش خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید